2017年10月6日星期五

現金流計劃

自從轉去IB後, 投資心態有改變, 我老師喜歡投資有倍升股票, 但時間你係唔會知, 十年走不掉, 期間要起起落落, 投資終極目標係錢, 唔好咁複雜, 倍升股要慧眼識英雄, 係最平價時買入, 不然談不上倍升,更不會大筆錢等10年, 呢類股唔會有股息, 人生有幾個10年, 信未來通漲持續, 資產有升無跌, 那選有資產收租同持續有固定現金流產業無得輸, 公司可以陪你一齊活下去, 咁每晚都可以笑到睡天光, 有閒錢咪先慢慢搵成龍股一注過, 無咗都唔痛!

見一年買一層樓, 收租的錢要供樓, 過程都要20年, 現在樓價要供30年, 20年我計埋通漲, 真正入袋要20年後, 中途要天氣似預期, 樓好像無敵, 水能坐舟亦能覆舟, 出現問題樓要賣出接手係好好困難, 當然講呢d俾人話傻!

投資高息股即時落袋, 使唔哂再買些一路儲, 錢多買多些, 錢少咪停下來, 隨心所欲!


沒有留言:

發佈留言