2017年10月15日星期日

高位買賣

我星期五再入金隅股份, 希望19大有雄安發展消息,手上和記電訊慢慢步上, 12月業積期會有交待, 我最近入一隻細價股, 就是恆騰網絡, 呢隻前身係老千股, 自恆大騰信入股後, 新業務有點起色, 最重要年底業績, 決定業務是否有發展? ,我睇過佢業務係在恆大地產樓盤加入網絡, 照顧住戶生活所需, 我現在是自住屋苑副主席, 都有想過屋苑組網絡, 可以交換二手物件, 因為我見住戶都好多野唔要但仲用得, 或者有其他業主要, 或者其他宣傳, 不用高成本但互動大, 所以恆騰新業務我幾睇好, 我買入預total loss, 明日之星都是從細價股開始, 我買股多年, 平穩百分之十幾回報, 是無難度, 但10倍股未試過, 所以我希望能夠找到, 當然不是靠莊家股, 係睇業務前景啦!

沒有留言:

發佈留言