2017年10月17日星期二

十九大開會了

19大今早開業, 股市失方向, 我依舊繼續做外匯, 做期權, 我隻蘋果巳經到SC價月尾被接貨機會相當高, 我在11月分別做兩次蘋果SP期權, 同一個月兩個結算日, 所以我喜歡做美國期權, 今星期五我KNOP 到期, 應該唔使接貨, 來緊開了明年一月, 同四月, 咁耐以來做期權儲超過5000美金, 計埋7月以來所做期權都有6位數字, 做期權係比較慢, 但十多個百分比回報是不難, 我現在港股都向12月同明年一月進發, 十一月有8成平倉.

自我退出職場後, 我有整理家中事物, 最近好狠心將一直擺但不會穿衣服掃走, 夏季衣服不阻地方可以留低, 點解成日買錯, 有些我不停穿, 我將不要送去救世軍, 同自己講小心購物, 我用好幾年背同腳底按摩有些問題, 畢竟都4年貨仔, 我到osim睇下新型號, 佢地第二代在今年出, 新腳底按摩好輕巧, 相比我舊款40磅, 現在只7磅, 睡在床上都可以按摩, 力量比前更貼, 背部同樣更貼身, 感覺不錯, 價錢比4年前更平, 我信用咭免兩期供款, 本來不打算分期, 但有優惠就不得不做, 我很長時間沒有在外腳底按摩, 因為機器追到人手, 現在連背部都好貼位, 原來按摩師都會被取代, 最重要在家幾時按都得. 我以為會計被系統取代, 想不到手工按摩師都面臨危機. 

沒有留言:

發佈留言