2017年10月23日星期一

追劇反黑

最近網劇反黑很紅,我都去了追戲,黑社會江湖片,但我都有兼顧投資,上星期SP KNOP成癈紙,期權金收盡,今星期五到蘋果,估計到160有困難,應該唔使俾貨,真的下星期一再SC過,下個月SP 蘋果148 同150,一個月兩個結算日,我儲美元期權金不知不覺達五位數,我還未轉港元,打算再儲下多些,港股似乎有回調,11月接貨機會大,我美股未試過接貨同出貨,所以我對港股期權興趣大減,港股要好貼價先吸引,相反美股差價大,但期權金都有吸引力,不然都不會有五位數收入。

4 則留言:

  1. 請問師兄係 IB 買了邉個 market data for US option trading?

    回覆刪除
    回覆
    1. 即時期權報價,我只係係 IB 買賣港股期權,etnet 有免費即時期權,其他證券行亦有即時期權報價,所以無幫襯 IB 買 data.

      刪除
    2. 我俾25元報價, 其他係有, 但左睇右睇好唔方便, 美國期權唔使俾錢報期權價, 香港股票期權25元都不是即時.

      刪除