2016年3月16日星期三

防守股? 對沖股?

昨天港燈(2638)公佈業績, 派息比上一年多點, 根據我前年買入價5.10 息率接近8, 這幾年為了退休, 我都計劃很多退休現金流, 一旦退休零收入我怎樣維持生活, 人一出世面對不同支出, 最基本水,,,住屋,食物無一倖免, 有些人會統一所有開支去投資或買樓收租賺生活費, 我選擇分散, 就每一項支出找出相關股票對沖


假如有層樓收租, 如果突然租唔出, 那租唔出的日子怎生活? 屋住耐了要大維修, 不是長期租客, 每次換租客都要粉飾一番,  又要停一兩月去重新搵租客!

我因為曾經擁有一層收租樓, 有想過用這層樓作為我退休用途, 係兩個租約約4年左右, 我深深體會一些負面, 結果趁14年底細價樓癲價放出, 跟我買入價賺了超過一倍,  解決供樓欠款同得到一筆現金,將 一部份買入不同SS股份.

電力我選擇了港燈, 他前身是電能實業, 分拆出來變成信託基金股, 這SS股規定收益扣除成本後要付超過9成息,  同時我買入煤氣對沖我煤氣費,  手提電訊費同上網費我選擇了香港電訊基金(6823) , 租金我選了房地產信託基金用來對沖我租金, 差餉, 物業管理費, 同伙食費.

分配比例下回再說........

沒有留言:

發佈留言