2016年3月23日星期三

旅游股

昨天6882東瀛遊出業績都不錯, 多賺一倍, 因為我最近轉工作, 在旅行社工作, 我本身是從事會計,才知道旅行社負債是零, 報表有負債, 應該是屬於簽約租務的債, 沒有銀行融資, 這行業先收現金一個月, 現金流不錯, 第一次從事零售業的我, 市場佔有率很重要, 同良好口啤, 這是從零售業很重要一環,主要成本是租金同人工, 香港旅遊業差是來港, 因為港元強, 相反港人會因為東南亞貶值而多外遊, 現在港人工作壓力大同香港彈丸之地, 港人放假絕多數外遊, 這旅行社管理層都很不錯, 趁股價回我打算入些, 將來退休時收息可以去旅遊嘆世界.

今個業績期收股息有不錯增長, 約6月可以收齊錢, 等待下一次調整, 這年頭調整密度相當高, 以往我收到息很快再投入股票, 現在學乖, 等調整到上一次低點18500入, 上次這個位約半個月就反彈上去, 應該值得買價位, 這隻股現在覺得貴, 穿2元可以考慮入場!

7 則留言:

  1. 想請教6882東瀛遊已跌破$2,係咪可入貨,你認為香港經濟差,對旅遊股會有影響嗎?不過我見佢有7%息,所以想聽下你意見?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前日元跌這股就升,原因係多人去日本,現在日元回升,估計導致跌的原因,不過旅遊業佢有一定佔有率,我去旅行都會選佢,港人都比較喜外遊,應該不錯,息率睇盈利,下次未必有相同比率,不過現在莊家自己玩,你要有心理要坐一段時間。

      刪除
    2. 多謝分析,我唔買住,睇來派息唔固定,反而我想等匯豐同香港電訊再平D先入,呢2隻收息比較固定

      刪除
    3. 香港電訊比較好, 咩情況都要用手機!

      刪除
  2. 可惜10.88貴左D,咁PCCW(0008)又如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 6823係REITS 息要付利潤90%, 相對穩定!

      刪除
    2. 咁我唯有等低位$10樓下先入6823

      刪除