2016年3月19日星期六

正負極

世上任何事都有兩面體, 太極都有虛實陰陽之分, 當你買入一個股票, 那隻股票都會有好一面, 同唔好一面, 房地產信託基金好處之前提過, 唔好一面是對加息敏感, 不過房地產信託基金負債都有限制比率, 風險不算高, 加上近年利率之低, 從未如此過, 雖說美國說加息, 我覺得只不過保強美元立場, 更有國家巳到負利率邊緣, 資產價格只會上升, 物以罕為貴, 以前印銀紙背後要有黃金支持, 現在只要信你, 銀紙開機印幾多有幾多, 香港樓價巳非一般打工仔能負擔,  樓價雖跌但都是貴, 現在電視廣告財務借貸最多, 很多論點證明市場很多錢, 低息應該會持續一段時期, 講加息都可以減息, 唔一定講加息以後一直加, 加完可以減!

今日收到退稅, 因為我之前有租收, 現在無, 所以退回預繳稅金, 房地產信託基金係完稅再計息俾你, 想不到息率高過我收租息率, 有大企業跟進好過我一個人力戰租客!

下回會講我過去現在另一個投資, 就是股票, 你會話你幾回都講股票, 那是屬於退休計劃, 來緊組合係至富, 增長股同倍升股...........

沒有留言:

發佈留言