2016年4月12日星期二

有幾慘?

今日我同戰友分析下股市, 朋友好悲觀叫我好走貨, 我一年前唔走現在走, 我情願在股災補貨都唔會賣, 事實我唔明佢點解咁悲觀? 因為我個倉日日回升中, 特別我手上港交所同廣發証劵, 似為深港通準備中, 偷步入貨, 另一隻友邦我的愛股將於20號出季度業績, 所以最近價都算幾穩, 我本身發展緊現金流組合, 點會放貨, 我準備了待熊資金等大調整, 係恒指10倍樓下再跌落, 幾難撻得死? 因為我要做到恐慌時入貨, 瘋市出貨, 我經歷了一次跌10,000點熊市, 帶來一次新體會, 長進了我的經驗, 我股齡唔淺, 前10年我係牛市先入貨賺了一筆錢就走, 我經歷兩次牛市, 每次發了小財, 談不上至富, 上至股神, 下到民間價值投資者, 東尼, 曹仁超, 經歷大半世記價值投資達到至富之路, 這條路一定要堅持走下去, 因為我想知道價值投資是否屬真.......

沒有留言:

發佈留言