2016年4月6日星期三

煥然一居

假期後煥然一居安排揀樓, 結果因為樓價跌中簽人覺得折讓收窄, 買樓嘅人唔多, 其實煥然一居地點不錯, 可惜生不逢時, 所以話市場就係咁, 跌係唔會有人買, 好像現在股票一樣, 因為波動中往下沉, 無人有興趣買股票, 往往牛市時不停買貨, 因為佢地覺得升市會有下一個接貨, 真正投資係無人買好恐慌有閒錢覺得平就買, 等嘅時間會長, 但閒錢唔怕等, 等到牛市個價值超過本身價值可以考慮放出, 完全同大眾相反, 有時我覺得投資人係孤獨, 我現在有閒錢買貨很多人覺得我傻, 因為財務專家話14000點, 更可能係10,000點, 現在仲買唔係傻! 我會揀息率高過30年美國國債, 起碼坐都有點息收!

2 則留言:

  1. 現實中,投資真係好孤獨,因為真的沒有太多朋友會願意和你一起「悶」……

    回覆刪除
  2. 我好多朋友都係玩期指同期權, 佢地覺得個市來來回回股價賺唔到!

    回覆刪除