2016年4月23日星期六

友邦季度業績

昨天友邦公佈季度業績, 新業務價值增長破歷史性, 隨即國內話地下保險, 真係覺得好小氣, 做生意嘅各師各法, 唔反省自己點解唔及人, 仲兇人! 由奶粉, 打針到保險, 看到什麼? 人想追求健康同保障,  俾唔到人仲要阻頭阻勢, 人性就是將所有問題都是別人問題, 不會自己改善同反省, 何來進步空間呢?

未來保險需求一定增加, 因為醫療非常昂貴, 平時付出少許, 一但有事不會沒錢治病, 影響很大, 現在嬰兒一出世, 父母都會替小朋友買教育保險同醫療保險, 出來工作都會替自已買一份保障, 因為工資扣了生活所需費用, 所剩無幾, 何來金錢支付醫療費用, 除非一早開始投資習慣, 有理財能力, 每年能創造高於通漲財富, 香港現在有強積金, 工作開始巳開始供款, 到退休應該有一筆金錢可以維持基本生活, 再有質素靠自己努力, 增值自己工作同財富

友邦主力在亞洲市場, 近來不斷建立良好形像, 零售業務很注重市場佔有率, 要有佔比率一定要有好形象, 亞洲不斷發展, 國內剛改變一孩政策, 發展空間很大, 當然市場很多保險公司, 怎樣突顯與眾不同, 誰領導市場地位, 來緊十年我非常睇好保險行業, 所以我組合持有友邦, 比例不少, 友邦不是收息股, 是增長股
組合要持有不同成份股票達到現金流同財富同時成長

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 他年年都有增長, 投資環境才影響盈利, 不過食正亞洲條水, 有高估值都可以接受. 係恆指成份股50隻邊隻可以落到手?

      刪除