2016年4月9日星期六

看年報

雖說我是一名會計, 但不是Certified Accountant, 但我可以獨立全盤帳, 上市的財務是複雜, 近年為了投資股票我都努力去睇報表, 財務報表都在告訴你公司過去一年財務活動, 算是一種了解, 可以看到管理層的管治能力, 同未來一年展望, 一份報告可以有幾百頁紙, 仔細看都要很花時間, 這是增值自己一種方法, 大家可能問點解唔去考個牌! 第一係好困難, 我有個朋友磨了過10年才考到, 有個親友的兒子放棄了, 考到確是工作一個保障, 每一間listed company 要有certified accountant駐守, 但我見佢地係專業浪費很多時間, 現在反來討教投資之道, 擔心退休生活, 即是他們擁有一份高薪都不能保證退休金, 還要個個月埋數加時工作, 季度業績, 半年業績同全年總結等磨到半死, 這是我最近加入上市公司的體會, 我情願花時間去投資, 起碼還有希望吧!

沒有留言:

發佈留言