2016年4月7日星期四

港燈的傳奇

我在佔中買入港燈持有到現在, 假如回到以前我將收租股轉入港燈, 那麼我賺了半倍, 當時港燈我等了一年多才展升浪, 我嘅收租股又幾時展開升浪, 佢資產淨值都超過5元, 好多大行睇佢4.80, 大家息率都是超過7厘, 但港燈賺息賺價, 不如樂觀些去到未來我隻收租股可能都升過一倍, 國內資產一定會升, 到時息率應該可以再進一步增加, 香港樓價貴帶動租金, 剛收到差餉又多了, 那1000元都唔夠扣, 唔好誤會我住千呎豪宅, 係細單位, 死未!

今日好像香港金融被踢出三甲, 我覺得香港自己攞來, 金融衍生橫行, 個市簡直用不知所謂, 一日幾百點上落平常事, 散戶沒能力可以將股市當海盜船般擺動, 散戶只有用價值投資來保護自己財富!

沒有留言:

發佈留言