2016年4月5日星期二

沽空

今日講沽空, 舉例你去證劵行借某股票, 你收到借來的股票在市場放出, 然後在低價買回, 賺了差價, 將股票還回, 我一直都奇怪點解持股人會借出股票,俾人做低自己買的股, 收息又唔
多, 有人解釋是持股人升跌都唔放, 所以借出無所謂, 仲賺下息, 持股人原來唔望升, 非常奇怪!
當然沽空有風臉, 當年政府同大鱷一戰, 盈富基金就是這樣出世, 大鱷在市場沽空, 政府不斷接貨, 結果大鱷重傷離去! 政府買來大量股票變成盈富基金讓市民認講, 當然有人憑沽空而得到可觀回報, 所以我說沽空很出名, 最近中央替沽空叫惡意沽空, 我想邊個沽空唔惡意! 無善意沽空, 沽空發財同價值投資成名的股神, 留在世人有相當極端看法!

2 則留言:

  1. 惡意沽空認真得啖笑,去到依家搵條友黎祭旗都搵唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係好好笑,後來溶斷唔知講什麼好!

      刪除