2016年4月26日星期二

REITS創新高

近來REITS升很多,股市波動到人人都向收息股求安穩股息, 我組合有增長股, 有REITS, 有公用股, 有國企股, 最後想不到跑出是用來收息, 我又唔想賣, 我打算個價升到息率低過美國債劵息率會套現另作打算, 現在我最想套現國企股, 因為息率唔吸引, 又捱價, 想睇埋深港通再打算, 換環球房地產基金指數, 香港經濟未來都係差, 未來只會更差, 我手上無香港本土股票, 今日陳家強提及保險業在2020年增長會很快, 我前文提過保險業未來亮點, 友邦會更長線持有!

2 則留言:

  1. 唔買香港本土股票,基本上得番中資股...中資大股被中央控制著,日日都有政策風險,中資小股又怕管理不善誤中地雷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打算很快不打工, 中資股唔太適合, 唔夠佢玩!

      刪除