2016年4月27日星期三

酒店信託基金

香港信託基金有一隻經營酒店, 2013年上市價5元, 現在跌了50%, 我在佔領中環買過一次, 賺了差價就放了, 再沒有買咗, 今日新聞說黃金周酒店仍有空置, 旅遊業相當不景, 這隻股票息率達至過9厘, 不是息有增長, 而是價太殘, 現在買入都有風險, 因為旅遊寒流不知幾時了, 可能下次公佈業績會再差, 價有機會再跌, 這個機會很高, 我覺得可以監察, 如果息率過10厘都可以考慮下, 在香港有10厘不多見, 有時執平價係要在負面消息先有機會, 危與機都是同步.

4 則留言:

  1. 呢隻股係味1270?之前想入,後來無,我想等價再低先入,但佢最近派息唔高

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的! 現價過9厘, 不過酒店業差了, 再平入就算少息20% 都有7厘掛!

      刪除
  2. 不過市況差未切會派高息,我等跌到2.5先考慮入

    回覆刪除