2016年5月21日星期六

載通國際控股 0062










見來我blog似乎想搵睡得著股票收下息, 我就選了一個這麼近, 那麼遠的現金牛公用股, 就是你一落街會見到一部部充滿英式紅色巴士, 係咪好近呢! 那麼遠是佢在香港巳經很多年, 我阿媽年代必然交通工具, 我小時候還有打票員, 又係咪好遠呢! 日日香港人番工必會交錢才能上班搵食, 仲唔係現金牛, 點解現在被忘記? 因為有地鈇關係, 地鈇準時又快又唔怕塞車, 所以入了冷宮, 你會問又介紹? 我最近一直監控佢, 因為我想入, 話說我現在年紀大, 每次出去總想起搭巴士, 因為唔想行落地鈇再行上來, 特別是我區一條很長的斜路再來一條樓梯才出路面, 我都會搭地鈇上班, 因為準時易掌握, 出事全港都知, 遲到有原有因, 特別是觀塘線, 一有信號故障呢, 不出3分鐘個月台爆到上番去地鈇站, 好番起碼10部車都入唔到車廂, 咁你應該留意地鈇? 隨著人口老化, 我地即將退下來, 我退了唔趕時間一定係巴士, 現在老人有2元優惠, 多了很多老人游巴士河, 再加上未來10年老化人口, 可能會多人選巴士? 最重要佢股價之前無起色係燃料費貴, 現在石油回落了, 石油回落持久性幾耐估唔到, 不過起碼未來10年佢未必輸俾地鈇, 地鈇現在開始老化, 維修費都好甘, 現在仲借錢填個爛工程, 以佢股價我覺得貴, 目前唔諗佢住, 相反巴士現價都唔算高, 買來補貼我老年交通費都不錯, 現息率有5厘多, 買佢唔使睡唔著, 再平再入下, 又係留俾下一代最佳禮物! 我曾經就在認識的朋友, 當中有90後, 一至有得揀會第一係巴士, 才令我有信心入, 花很多時間睇佢年報, 真係好多頁, 現在未消化, 市帳率係1.17倍, 市盈率13.40倍, 唔算平唔算貴!

3 則留言:

  1. 我曾有一刻想過它,最終放棄了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解? 佢係唔會倍升股, 勝在收息穩定!

      刪除
    2. 講交通,買地鐵。
      講地皮,買新地。

      刪除