2016年5月20日星期五

衍生效應

最近升跌都是衍生效應, 牛熊證在成交佔比都很重, 真正像我買貨其實不多, 所有波動都是為衍生工具, 我家人說個市在跌, 問我還買貨, 我說個市點情況我只參考, 遇到自己睇緊嘅股啱價就入, 如果恆指市盈率係10倍樓下, 輸機會低好多, 唔代表一定對, 當隻股票變酸, 恆指什麼點數都唔關你事, 只係做斬的決定, 所以搵股好多野諗,我曾經有諗過設計一個問卷, 將睇中股票做數據, 填入問卷, 得分高咪等心儀價買, 要花很多時間去設計, 我要
退休先考慮, 平時做完野放工我要運動, 我都投資另一種財富是健康, 我很喜歡拉筋, 站樁同習太極拳, 這樣才有命同股票鬥長命!

沒有留言:

發佈留言