2016年5月25日星期三

今次升幾多?

早排見莊家動作, 牛熊證有200點距離, 純莊家造市, 魚缸實質無魚, 成交額好低, 莊家自己玩手指, 隨著美股升上, 莊家反手殺熊, 係香港市場都要留意莊家動作, 我好唔明白買牛熊證的人, 明知人為因素多, 衍生又係莊家出, 有幾多貨最清楚係佢, 點解仲要同莊家對賭? 不過我地可以執平價貨, 收下息, 我本身都會有個組合, 增長以友邦為主, Reits同公用佔數多, 佢地為我提供穩定現金流, 另外係中資股, 到目前為此, 最差係中資股, 其他都有正增長, 現在我只留下中國人壽, 廣發同南方A50, 廣發等深港通應該會放出, 剩下等A股翻生, 最後一組係短抄, 內容無特定, 但條件係息高, PE低, 同被市場低估, 係莊家橫行時候, 短抄可以增加流動性, 這是我最新戰略!


沒有留言:

發佈留言