2016年5月16日星期一

今日掃貨

今日我掃貨, 我先入長和兩手, 我想收埋後日息, 除了息我個價90元樓下, 覺得幾抵, 由老師講話長和是未來10年值得持有忍到現在, 當時我覺得貴, 現在跌到91元, 佢之所以跌咁多好像同英國脫唔脫歐有關, 因為長和有英國投資, 脫唔脫未知數, 我個人覺得脫歐唔會囉, 所以我入貨, 另外我抄了兩轉永嘉, 佢個價好波動, 我係1.33入回, 6月中稍後除淨, 可能我之前做製衣, 情意結, 我兩次都賺到平均20% , 所以我清楚佢價格去向, 長期都睇好, 明天我會收到405股息, 我會再觀望下仲有什麼又平又靚股票, 今日收獲好滿意, 呢兩隻長渣短抄都得, 如果升20%我都會放出, 我是長,中同短投資, 短抄可是貼市唔悶, 會追下資料.....

5 則留言:

  1. 你好我係新手,想入永嘉,但想知佢前景如何?我之前入1382,點知依家狂跌,所以想問下閣下睇法,謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於永嘉將業務轉到低成本國家, 關稅降低, 代理Y3名牌, 有自家品牌利潤較高, 同國際品牌做代工, 方向正確, 可以波動下趁低入

      刪除
    2. 但互太性質同永嘉相同嗎?我怕入永嘉後又狂跌

      刪除
    3. 互太是做針織布, 自上市以來息率都一直增加, 市帳率是不平, 影響佢盈利是棉花價, 人工成本, 因為國內人工貴, 加上經濟放慢, 市場對佢估價低了, 我之前在10左右買過, 都是短期買賣, 我不清楚你是什麼價入, 如果是10元又不是很大影響, 但12元就差很大, 我估計現在經濟情況上番12元短期比較難, 但佢又無咩變酸, 維持到高息可以持有! 至於永嘉行方向正確, 所以我會繼續留意

      刪除