2016年5月15日星期日

論港交所

港交所係投資組合應該是成員, 原因是獨市生意, 唔會執笠, 資本成本不高, 一定有生意, 不過都有周期性, 差的時候可以好殘價, 所以我老師說係最差時候執平貨可以選港交所, 貴買都唔怕係唔抵, 所以呢個調整我都會溝貨, 本身有少少, 當儲貨!

我相信價值投資者現在除了等大減價, 仲要煩入咩貨, 我曾經試過入巴菲特所謂煙頭雪茄尾的股票, 發覺係好像好抵買, 但成交量好低, 因為唔起眼, 我就入了一隻35遠東發展, 見佢到過接近4元, 我係2.90入, 結果現在更低價, 因為佢有酒店業務, 所以就好沉, 息率都可以, 年底用股息入, 現在未收息, 過去都在6月公佈業績, 我覺得開始係佢收成期, 有無睇錯還望下個月, 歷史一定有息收, 所以唔擔心, 我一直用不同角度去了解股票, 發覺抵買唔一定賺, 要搵一個完美投資心法是一個很大學問呢!

1 則留言:

  1. 我都喜歡港交所,同意特別是很講時機的股票。

    回覆刪除