2016年5月28日星期六

核數師重要性

我近期買了鍾記書籍, 佢提及到買股票前先睇下邊間核數師, 可想而知核數師操守幾重要, 當然我地投資者睇年報來投資, 如果個報表失實, 我地分析都會跟著錯, 作者建議最好係四大會計師樓包括安永, 畢馬威, 德勤同普華永道, 原因佢地太出名無必需做壞招牌, 這同時證明買野要買龍頭, 像新鴻基地產, 佢起樓料靚, 我都鐘意佢樓房, 但奈何銀紙唔爭氣, 佢樓有捧場客, 我都希望有日換到新鴻基樓, 回到正題如果係四大核數師把關, 盤數可以睇落去, 不然唔好買唔好再睇, 呢點投資學問我第一次聽, 我之前好少人會提及, 所以我都會睇很多不同人的投資方法, 說實在很亂, 所以我係度寫低我投資路程, 某年某月某日我得到一個新經驗.

4 則留言: