2016年5月28日星期六

退休建倉

今日睇i money林本利博士文章, 提及現在是建退休倉好時機, 他著作我都有睇, 覺得他是非常保守的投資者, 應該說很很保守, 今日見佢在恆指成份股選了約十隻, 恆指內中國股票是一隻都無, 應驗我所講國內股票唔適合退休人士, 如果你在佢好低位入, 仲要有好好耐性, 又一個唔好彩係高位入, 跌幅可以好大, 可以跌50%, 息幾高都冚唔到, 所以咁多股票又何必選佢! 其次避開妖股,妖股好容易睇, 佢價格唔高, 方便造價, 你可以從歷史睇佢有無又拆又供, 又會將唔好資產賣俾公司套現, 妖股比國內股更差, 翻生無期, 將股票貼牆紙可能都係一種特色, 還有新上市股票, 除非間公司非常好, 不然起碼睇三年報表先決定, 最近一個經驗, 去年中國imax上市, 我真係幾睇好, 股價都很高, 因為我覺得電影係國內市場好大, 基於我睇過書, 說新股要睇幾年業績先好考慮, 寧願買貴都唔好買錯, 今日我抺汗, 個股票跌很多, 我會跟進佢往後業績先決定, 唔使急!

又講回林博士個倉, 竟然無煤氣, 但有國泰, 國泰要等油價平先可以買, 匯豐我覺得真適合退休? 我有朋友60元買, 收息冚多長才補回, 最近係美國可能加息, 叫做利好匯豐, 最令我擔心佢失驚無神又美國唔知咩省告佢喎

佢個倉都有60%我認同, 不過我覺得倉要配合主人性格, 我非常認同佢講法, 股票實在太多, 只好花時間係恆指搵十隻你喜愛股票長期追, 做得恆指成份股都有個譜, 但有例外, 像過去利豐, 今日百麗, 因為指數成份股都會變酸,  你最好好好了解這10隻股票, 知什麼時間入, 長渣或放出, 業務前景, 那你可以更多時間享受生活. 其他美女等其他人去揀!

4 則留言:

  1. 我喜歡保守的投資者,可以話踏實的投資者。
    I Max的成功,我沒買,但令我想起國內商場消費原來仍有亮點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 國內係有亮點, 但退休年紀唔輕, 無謂擔驚受怕!

      刪除
  2. 我也很欣賞林本利的保守。

    回覆刪除
    回覆
    1. 他算有良心投資書, 開班為了廣大市民唔好墜入錯誤投資訊息!

      刪除