2016年5月13日星期五

又再量宽

今日竟然有一則說美國再量寬, 佢未有收縮資產負債表, 再放水又再水浸, 話未來10年都係超低息水平, 能說什麼?

今日我本來落永嘉的盤, 1.30 可惜入唔到, 唔緊要, 可能未來更平, 同時我都留意808泓富, 但我心目中價2.80, 老師話最近reits係抄上去, 唔好高追, 佢意思係入貨唔會長期持有收息, 果然今日大幅下跌, 同時持有都唔好賣出, 收息就收息! 

我估計恆指會再跌, 因為環球完全唔睇好, 個PE會看低一線, 我都會在心儀股票折讓先入, 心理上都舒服些, 維持長期低息, 手上高息股就不能賣, 還要加碼對抗通漲, 銀紙印幾多有幾多, 有資產股票就相當值錢.

長和都是我入貨名單中, 聽聞李超人病了, 保重!

沒有留言:

發佈留言