2016年5月21日星期六

互太紡織1382

網友提到互太紡織, 其實我買過這隻股, 幾時唔太記得, 我最有印象約10元左右, 當時我不是持有太長時間就放出, 應該唔係蝕價走, 當時佢係高息股, 所以我留意到佢, 今日我睇過佢最近年報, 互太在製衣是上游行業, 棉紗到布疋, 影響到佢盈利係原料價, 棉花! 據我所知棉花現在是低價, 另一樣是資本開支, 佢要不斷更新機器去迎合顧客, 佢手上都是知名大客, 我最鐘意馬莎買衫, 我次次正價買, 點解我會買, 佢適合上班服, 質料好, 唔會洗幾次就玩完, 印花款多, 另一個就係內衣品牌ck, 我用呢隻牌子好耐, 都是質料好, 再另一樣係人工, 國內人工係貴好多, 會令成本增加, 關稅應該唔輕, 還有匯價, 不過人仔貶值, 應該是有利, 負債比率健康, 選用核數師值得相信, 以佢上市以來息率都唔會坑股東, 又無又供又拆股票, 見佢盤數持股人幾傳統, 以現在股價, 市帳率是3倍多, 加上現時經濟環境似貴了些, 如果維持到息率都是不錯選擇, 市盈率達12倍, 我見去年係儲備取部份來應付息率, 所以懷疑是否維持到?

其實見網友講現在是捱價, 入股要講時機, 獨市港交所都會捱價, 更何況係寸步難行製衣業? 我就係捱唔住擠了出來!

4 則留言:

  1. 多謝分析,我10.38入,但依家跌至9.2,我唔想蝕價賣,希望佢公布業績可有息派止蝕啦。我擔心製衣難做,所以先問3322,睇來依家經濟唔好,可能入公用股穩定D,但可惜現價比較貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師話有危才有機, 公用現在係避難同退休人士會入, 所以咪貴, 有些股因為面臨困境才這麼平同高息, 所以股神說恐慌時要貪, 市狂時要縮!

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  2. 不過公用太貴,所以無買

    回覆刪除