2016年5月23日星期一

投資血淚史

係2008年我為了未來退休, 踏上投資旅程, 自己做基金經理, 我的強積金不用提, 無眼睇! 其實我不太差, 自成立都有盈餘, 但實在太少, 好懷疑怎退休? 自己08年按上自住樓取一桶金, 上路, 但不順利, 平手走人還錢, 用剩下錢買了一層樓, 3成按揭, 當時巳經連租約買, 不用供樓, 深深不憤, 再按自住樓取下一桶金, 今次一上路巳經賺20%, 其間我買了幾十本投資書, 我諗有幾十本, 到現在我都沒停止買書, 每星期都買I money, 我需要不同人的方法, 我還去經濟學院讀了初, 中級, 高級無讀主要衍生工具, 我既然都選擇了價值投資, 不會浪費時間在衍生, 經過了8年努力, 我都算有成績, 機會留俾有準備的人, 現在回想都很大膽, 去到好盡, 我現在投資經驗都是跌跌下成長, 我都要試斬變酸股票, 這是必經之路, 你沒可能一次錯都沒犯, 股神都有犯錯, 何況我自修!

昨天我媽打買菜回來, 對我說剛在市場遇到抄股的朋友, 現在賣菜, 我媽打好薯仲問人做咩賣菜, 對方說不要問這問題, 一定是去年28000點撻落18000點, 這散戶一定追國內股, 現在肯定一地血, 其實這種情況我見不少, 我有兩個朋友早幾年都係中資股散戶,當時2823升到無人信, 後來好像中國經濟GDP沒有高增長, 中資股跌了9成, 個朋友從此不再買股票, 另一個朋友本來主婦, 結果到酒樓打工, 佢地股票沒有翻身之日.

這種情況我想帶出國內股不是好投資, 如果你不了解國內國情千萬不要投資國內股票, 天堂同地獄一定有機會感受, 正如股神說不了解就不要人買你買的, 退休要找一些穩健投資方法, 多留意財經, 睇通年報, 了解行業前景才投資.

1 則留言: