2016年8月1日星期一

偷得浮生半日閒

今早起身仍然掛8號風球, 應該可以有半天假期, 沖了一杯咖啡,上來寫下網誌, 睇下投資書, 我打算會再增持嘉華國際, 就算唔起都有4厘多收, 進可攻退可守, 中電業績都唔錯, 可惜太貴現在入唔化算, 加入監視名單, 等時機, 最大時機就是同政府商討利潤管制, 好老實電力投放大, 如果利潤率太低, 誰有興趣投資, 9.9%我覺得接受, 這些年電力都保持良好質素, 難道大家想好像國內, 整天停電嗎? 

如果近日留意新聞, 機管局興建第三條跑道, 沒有咨詢公眾, 自己籌到錢即刻動工, 點解咁急? 大家有沒有留意發盈喜中國租賃, 盈利半年升一倍, 還有我持有中銀, 這類租賃近年上市集資, 一直大家不知有這類公司存在, 因為未來航空有強勁增長, 紛紛上市集資擴張版圖, 睇機局唔等趕動工就知前景亮麗, 所以我會不斷加持, 成為友邦後另一隻長線投資股票, 很多大孖沙都加入了, 雖然中銀以38倍市盈率上市, 但我會趁低吸納.

沒有留言:

發佈留言