2016年8月13日星期六

寫blog三個月感想

我好認真接觸股票應該是最近一兩年, 因為我投入資金多了, 睇好多書, 仲去番學, 多了同道中人, 因為投資人都好孤單, 我一個朋友都應該係, 因為追到佢水準, get到佢講咩我估計都唔慌多, 佢幾乎日日whatapp我吹水, 多了一個老師, 我估計佢不是財演, 雖然佢在很多報章雜誌寫文出書, 當然佢成9位數字身家, 佢無必要賺這些錢, 佢係癮大, 捉到好股有滿足感,  到我離開舊公司工作壓力大減, 有時間寫下blog, 同去八下人家的經驗. 我大概寫了三個月, 我邊寫邊投資, 睇到自己問題, 去改善下, 我現在下一個目標都是從生活找, 但由香港轉到國內13億人口, 我開始留意汽車股, 我都提過我前老板憑長城汽車爆升股, 佢都持有很多年, 經歷過最差, 係接近高位沽出, 令我好envy! 我好想搵到一隻咁樣的股票, 不是為錢是為了我努力下成績! 我會留意吉利汽車或長城汽車! 

7 則留言:

  1. 隨曲兄短短三個月,就寫咗咁多篇blog文,真係好勤力!祝你投資路繼續成功=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話! 希望所有追求財務自由人都找到自由!

      刪除