2016年8月6日星期六

開卷有益

























昨天到誠品書店. 行書店都是我興趣之一, 看到上面那本書, 我係散戶, 睇下股神有什麼忠告?
昨晚很有趣味地溫書, 我發覺股神投資很簡單, 言簡意駭, 在我咁多年投資, 特別最近, 我個倉除了國企股其他回報都很好, 我甚至生活投資成效更大, 以衣, 食, 住, 行為目的地更理想, 對比股神投資股票組合, 佢投資在人必會用, 不會隨時變心, 持續有現金流, 經過時間洗禮, 樣樣都過20年, 好像10隻左右, 重拳出擊, 長期持有,佢選股係全世界都買, 像可口可樂, 我現在投資在港人必需品, 對象是700多萬人口,收租股405在國內市場, 我選佢因為國內房產空間還很大, 香港地產不是沒有, 我都選新世界發展, 我這兩天低價再購回, 新世界剛私有新世界中國, 我同樣擁有國內地產, 嘉華國際都是以國內地產為主, 我開始轉購國內13億人口必需品, 我還加入華能電力, 電力不會外求, 但比較失色是國家控制, 不然是一隻好股, 我親友都曾經揚言這隻可收息過世, 佢入貨價很貴, 我入價是大低水, 不排除再加持, 國內人生活用品都是來港買, 對自己生產都無興趣, 因為品質問題, 剛有豬肉出問題, 手機用apple, 我看來要開始物色美國股, 產品行全球, 不再花時間在國內選股, 對國情又不熟, 唔出錯可以A50ETF, 最穩陣, 我都有, 還有中國人壽, 因為國內最多人用保險, 友邦是亞洲保險, 做亞洲人口都不錯, 亞洲正在富裕中. 我現在不打算再放股, 耐心等待, 可能大家覺得本書改變我, 我不否認, 所以我喜歡閱讀.







2 則留言:

  1. 回覆
    1. 是的! 我在書局見到證劵分析很多冊, 我指中譯, 都不敢買, 怕看不明白!

      刪除