2016年8月26日星期五

天下第一倉

很多年前在一本雜誌有一位東尼投資者開百萬倉, 我當時一直有追看, 我在想是否可以做到, 每星期像連續劇一樣, 我在想我能有個百萬倉真好, 我後來記得個倉升了7倍, 作者後來因病將個倉轉另一個投資者, 我看了數期巳沒有興趣, 天下第一倉同原創者有一種特別關係, 主人離開了, 百萬倉像失去靈魂, 感覺不一樣, 東尼我非常欣賞, 他離世都令我傷感, 我最後真為自己建了一個百萬倉, 為了個倉勞心勞力, 像親生仔一樣照顧, 見到佢成長很開心, 同時我經驗豐盛, 心智比前更穩定, 今日見到個倉穩步上揚, 我都不打算再增持, 比較舒服, 將息放在一個不容易提款的戶口, 等待機會!

8 則留言:

  1. 佢D口頭禪 :(一鳥在手勝過百鳥在林 股息係投資者最後的安全網 股價長期無升跌的原因就係想悶死你) 東尼日誌係我唯一會比錢睇的網誌。又過咗一年啦!東尼係眾人的師父

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常認同! 我以前都怕悶股, 喜歡換, 可以加快回報, 但很吃力!

      刪除
  2. 亞洲股神東尼的天下第一倉我都有看,有一定啟發性。


    回覆刪除
  3. 我都+分欣賞Tony,他未必是最好的股評家,但肯定是有誠信的股評人,我跟他買宏利也賺過不少錢,我買齊他所有著作,作為支持,可惜他以離世,我真是傷感.

    回覆刪除
  4. 天下第一倉真係好正, 可惜我睇到哥陣己經轉左比第二個, 睇番佢之前D 紀錄真係好似追小說咁...

    回覆刪除