2016年8月21日星期日

打工是奴隸制

係一個blogger提及打工是奴隸制, 突然有感而發, 最近有個同事辭職, 主管挽留她, 佢講番主管點講, 主管的話: 我地教了好多野俾你, 現在話不做? 你有時準時收工我都無話你! 我聽完心內好火滾, 教好多野, 就是將幾個人工作交俾同事, 還有陳年豬頭骨工作, 不想做俾我同事, 那幾個人日日在開會, 無所事事, 這是我親眼見, 整組人最忙是我同事, 還有我地遲到要扣錢, 點解準時收工是有問題, 要俾你教訓呢? 其實打工是奴隸我很早巳意識到, 不然我都不會開始投資, 轉做小股東, 足足捱接近10年, 換來有尊嚴的生活, 我從來不是望好富貴, 只是想要回自由同尊嚴, 在老一輩覺得我不務正業, 發白日夢, 抄股票想發達, 不在工作努力, 在公平工作環境我不介意做奴隸, 但不公平遇到十之八九, 所以我要自由, 財務自由!

11 則留言:

  1. 同意。所以我也努力學習投資,目標是自由呢

    回覆刪除
  2. 這個奴隸制在香港發揚光大。

    回覆刪除
  3. "在老一輩覺得我不務正業, 發白日夢, 抄股票想發達, 不在工作努力"

    如果改做買樓收租, 長輩即時覺得好叻仔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地覺得磚頭實際, 我個人認為股票易賺過買樓, 特別搵到好股!

      刪除
  4. 因為要做買賣 所以倒逼自己留意一啲打工仔平時唔會留意既事 因為留意多咗所以睇事物嘅角度又唔同咗 時間耐咗變成良性循環 一點一滴變成你自己嘅本能反應 做到黑中有白白中有黑

    回覆刪除
  5. 如果冇自由就等同如奴隸,打工的確係一種奴隸制度,而係香港教育制度下既學校就係奴隸兵工廠,專門訓練點做一個出色既奴隸。

    回覆刪除
  6. 如果冇自由就等同如奴隸,打工的確係一種奴隸制度,而係香港教育制度下既學校就係奴隸兵工廠,專門訓練點做一個出色既奴隸。

    回覆刪除