2016年8月13日星期六

投資快與慢

有人問投資買樓快還是買股票快? 我都係用股神所講, 買什麼樓或股票? 什麼時候買? 其實投資就是這樣簡單? 如果在樓市低潮時買入地鈇沿線的屋, 用時間等就無得輸, 低未必係最低點買到, 但買完夠能力守是重點, 如果筆錢要一年就用唔好諗, 起碼筆錢可以等3年到5年, 樓放比較煩, 通常都唔會隨便賣, 時間一耐回報比股票高, 因為股票比較易放, 上網按個掣就拜拜嘞! 選股就很複雜, 樓要用投資者好少會唔識選優質樓, 但股票要睇就相當多, 我一向建議從生活去找, 再去睇公司穩唔穩健, 通常投資者投資股票要開始留意經濟, 政策, 息路向, 公司業績等等, 時間都唔難, 低潮一定感覺到, 是否最低點唔重要, 從來無人可以知道? 係入貨覺得舒服, 要等當然要有息, 唔難捱, 選對股票像上了馬力十足車, 會行得很快, 這樣會快過樓.

如果好想投資股票但又唔想花太多時間在收集資料, 最好從生活入手, 公用股, 有口啤龍頭股, 人人唔會變心的股票, 指數等,
穩陣又唔浪費時間, 可以做自己喜歡的事!

4 則留言: