2016年8月1日星期一

追貨

上星期五早上增持嘉華國際, 補新世界發展, 想不到真係咁強, 似乎有機會上23000點, 我老師仲睇24000點, 好樂觀! 好可惜食唔到下午個跌勢, 係香港好像睇唔到價值投資, 我曾經有想過係股票再深入鑽研, 我相信將一件事做得細緻是有收鑊, 因為我在股市花了好幾年時間, 不如再放多時間去理解, 搵出股神投資心法, 現在都是跟個勢行先, 國內盈警不斷, 恆指不斷強, 連收息我都沒時間看, 見BLOG友玩股票期權, 我有個朋友教過我, 好可惜番工無可能睇市, 不可以專心, 最近有個親友個女兒, 對我工作朝九晚六零興趣, 鐘意freelance, 還想開戶口買股票外匯, 想了解投資, 我認為佢投入股海咁困身, 建議佢跟盈富基金, 當恆指市盈率落到10倍下, 買2800, 升到過10倍上就放, 我計過一定過百分之十, 每個浪都食到過10%波幅, 唔使花大量時間做功課, 又不用做基本功, 自由自在, 我有時都覺得自己唔咁做, 來緊留一筆資金試下這方法, 開多條線運作.



沒有留言:

發佈留言