2016年7月30日星期六

股市是否有人造色素?

上星期中我減持一部份短線股票, 在這里很多人問我何解? 我說股市很快回潮, 星期五跌了數百點, 唔好以為我是生神仙, 我只不過參考牛熊証資料, 可能大市會回幾百點後又升過, 但我又唔想買貨又跌回, 我情願後面補回, 好像最後很多國內保險出盈警, 不知星期一又如何? 現在看大戶行動, 想不到大戶挾過千點都激不起散戶進場, 會不會再挾上千點呢? 又說回友邦, 我老師都出文說友邦雖然盈利倒退, 但保險不是看盈利, 是看新業務增長, 說相當不錯, 但績後股價一路落, 不過我持有數年, 剛過去一年如果用短抄方法, 我走幾回巳有不錯回報, 咁講我是否懷疑價值投資, 我有時都會看股神手上股票, 如果套用在香港可行嗎? 我發現股神手上可口可樂, 是全球暢銷汽水, 還有其他, 如果我持有港交所, 港燈,煤氣等對象只是香港居民, 那滾存就有問題, 應該唔會很大, 當然我係簡單, 這種方法將來可能有幾倍增長, 我巳經生活無憂, 如果要達到股神投資要走出香港, 畢竟香港只7百萬多人口, 看現在基建我覺得過千萬人都有可能, 我要找出國內億億聲人口都需求的生意,李嘉誠都走出歐洲, 我最近都入了嘉華國際, 嘉華是地產股, 但主力不是在香港, 最多地是國內, 因為我要億億聲人口的需求, 我曾經有想過套回現金入0808, 係香港商廈收租, 都升了不少, 得5厘多, 嘉華有4厘多, 我在想嘉華土地國內不少, 就國內盈警不斷, 中央應該要採取行動, 放水救經濟, 那土地又再增值, 現在嘉華資產淨值都過7元, 雖然係慢, 最新年報有訪問問股價大落後, 集團怎睇法? 答案是市場問題, 佢地只做好自己公司, 睇年報嘉華不只地產, 有收租, 酒店, 飲食今日先知百分百餐廳係佢,還持有銀河少少股份, 呢隻要慢慢等, 將來有無機會入恆指成份股?

4 則留言:

  1. 地產商和收租股的息差持續收窄,不如佢地有冇大型套現好似華置咁套套套,我認為買173稍好於808。

    回覆刪除
  2. 講開保險股,為何不講盈利?
    可否二樣兼顧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少接觸保險, 股神都話保險好賺錢, 佢可以收保險金去投資, 好像盈利不是重點, 我覺得一齊增長更好!

      刪除