2016年7月21日星期四

中期業績

今日未能企穩22000點, 後市如何? 下星期展開公佈中期業績, 有港燈同友邦, 友邦新業務一定有增長, 盈利很難說, 老師就話睇好佢, 不過我可以說佢在呢個時勢仲有增長巳經算不錯, 家下大家最怕增長減慢, 港燈我估計都係咁上下, 不會有驚喜, 是欠收幾多息, 下個月我都有息收, 應該來緊幾個月都有息收, 半年期我新成員匯豐, 新鴻基,新世界,華能, 中銀飛機租賃, 想不到半年加入咁多新成員, 今次睇年報睇到頭暈, 我有公司在手都會跟年報, 我做會計, 識都不睇蝕錢自己攞來, 我現在睇緊永嘉跌穿1.20再與你談談情,說說愛! 今晚我會放鬆下去盧國沾演唱會, 先到我喜歡王加沙食飯, 再落紅磡體育館, 大家有個快樂星期五!

4 則留言:

  1. yeah~我都留意緊永嘉, 另外師兄你個FD 隻中海物業爆到暈左, 有無貨仔係手? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀! 我一直覺得平, 等回先入, 現在抄起!

      刪除
  2. 下次年報睇唔明,請教吓你。
    最重倉邊隻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以! 我睇唔明都請教會計師朋友! 係友邦!

      刪除