2016年7月9日星期六

迷你倉事件

這些天發生迷你倉火災, 最近長沙灣又出現一宗, 呢個不是倉,是劏房, 聽說因為住宅劏房租金都達4000-5000, 所以多人去租工廈劏房, 反影香港居住未認真解決, 其實這情景政府不知道, 我覺得知道係唔想理, 因為要管制這批人會再度燃起居住問題未解決, 現在樓價是穩下來, 不是跌, 都要過萬元一呎, 那是一個普通人工資, 如果中位500呎即是要500-550萬, 即是要做550個月來供, 條數係錯, 我地未計利息, 除12個月, 即要供45年, 即係20歲出來工作, 做到65歲退休, 那太恐佈, 現在稱樓奴, 難怪社會多不滿, 二萬元一個月都要一半供樓, 事實工資不到二萬大有人在, 迷你倉不是住人, 是住物件, 我覺得港人有錢, 什物要租倉, 放得倉都不會常用, 為何要買咁多東西, 又浪費金錢, 我購物都是需要品, 而且要求品質, 因為我不太喜歡垃圾, 衣服都是不多, 我有敏感, 處理衣服會令我不適, 所以一季都是夠替換, 冬天都是一樣, 很少地方巳夠, 其他我儘量少, 因為樓唔大只可以需要,要我花錢租倉不可能, 但偏偏迷你倉遍地開花, 剛火災昌發工廈內很多迷你倉, 只是事發不是迷你倉, 那很好運如果是倉全部什物真有排燒, 還有助長商人發財, 又不合規格, 商人覺得物件不是人命唔會顧及安全, 結果係消防員不幸, 唔救又唔得, 造成悲劇破碎家庭, 請大家買東西前要想清楚, 特別是想財務自由, 買少些巳經可以加快, 因為你生活不需要太多, 準備錢可以降低, 我因為學太極令我幾年無時間行公司, 一度少了很多無謂野, 今個月太熱, 我都少出街, 落平台花園練下拳, 不用開冷氣, 活動身體又環保, 對嗎?

2 則留言: