2016年7月3日星期日

投資心態要耐性

最近有網友出博文講價值投資, 價值投資要有高度耐性, 最少都10年, 我現在收到股息都會再落去投資, 不過我會比較短線, 長線我是不會賣, 如果不是發生脫歐, 預期加息微, 我公用同信託基金不會破52周高位, 國內股都未平手, 成個組合結果平手, 國企指數還在低位, 睇怕有排等! 

別人常說價值投資在香港衍生橫行要有更長耐性, 我直覺比我想像中更長, 我都要同自己講要堅持下去, 期間短期線可以減去等待枯燥, 我最近入新鴻基同新世界開始有收成, 我看21000點企穩, 可以睇下22000點, 所以我都觀望下, 呢兩隻會公佈未期業績, 應該值得再坐一會.

2 則留言:

  1. 我很期待8月公布重倉新地業績。
    讓資產繼續滾動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本地地產股應該有一輪升幅,因為樓價穩定,又賣樓賣得好!

      刪除