2016年7月25日星期一

寵物小精靈

昨天6823香港電訊信託基金又上了, 我都有點奇怪, 原來是隻小精靈作怪, 我個同事中午有玩, 要開住GPS, 要好多數據, 怪不得電訊升, 這股熱潮可以去到幾遠? 我只覺得在街注視手機好危險, 實地是一種電玩新體驗, 其實這類電訊都被視為公用股, 現金牛, 有回調可以再加持, 會不會有這機會, 一定有, 之前大摩唱衰電訊是跌得好殘, 機會常在, 是睇你是否勤力去留意, 去鑽研啦!

7 則留言:

  1. 咁都得!! 真係無諗過.....師兄果然係師兄...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係1010通知我有得玩,平時唔會通知你,佢無著數就奇,我無諗多咗!

      刪除
  2. 我好多朋友玩左一日就無玩了,佢地都異口同聲話大熱天時仲走來走去,不如留係屋企嘆住冷氣打機仲好。

    回覆刪除
  3. 6823現價太貴,早知係2月時低位入啦,依家唯有等跌

    回覆刪除