2016年7月16日星期六

從生活出發的投資

今日首先講下衣服, 香港是輸入型城市, 我們很多日常生活用品都是進口, 過去香港製衣業為香港帶來很光景日子, 小時候我家庭晚上會剪線頭邊看電視, 很克儉勤力, 我畢業出來都是從事製衣業, 製衣業主要代工模式, 不涉及設計, 設計都海外負責, 買家會將設計品讓廠家做辦, 完成樣辦會做路演落單, 全盛時期做款式很簡單, 大量訂單供應全球, 現在是幾百款, 每款幾千到一萬, 一年兩季, 10多年前香港將工廠部份轉國內, 接單管理仍然在香港負責, 國內隨著發展現在巳不能有世界工廠這名號, 有能力港商轉戰到越南,柬浦塞等國家, 有這能力公司有我們之前提過永嘉, 去年巳成功轉地生產, 結了一間國內廠房, 所以我一向好睇好佢呢個代工部份, 永嘉亦同時發展零售, 剛遇到零售寒冬, 這是我比較擔心部份, 還有香港實行填鴨教學, 創意一直都缺, 所以沒有辦法有自己品牌, 不能像歐洲擁有傑出品牌, 日本這方面都強過香港, 香港應該發展創意工業, 才有轉機!

說回服裝過去有利豐同環球思捷, 他們都曾經在恆指成份股出現, 利豐還在, 不過退色很多, 服裝有大量上訂單是搵到錢, 沒有訂基本設備工人都是每個月要支出, 所以低潮都好甘, 現今全世界都有沒增長而有機會收縮情況, 衣服需求會差點, 現在有網購成衣, 都是品牌勁對手, 衣服真有貴著, 平有平著, 經濟唔好又通漲, 衣服可以買少或選平價貨, 像我這樣, 會重品質多過款式, 因為我唔鐘意一過時就唔要製造癈物, 同希望耐用, 應該品牌守品質這關可以保持生意額, 我做開大品牌佢地都清楚這點, 守得非常嚴格.

大家看到這里, 對是否投資服裝股應該有一定看法, 有閒錢唔等使可以入這類股, 因為很多息率都不俗, 堡獅龍, 永嘉同互太息率都不錯, 環境好轉會賺埋股價.

5 則留言:

  1. 我入2手互太後,之後狂跌到8個幾,依家先升上去,好似坐過山車咁,我唔再敢再入

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資遇到這波動大的市是有壓力,心理在投資都是重要一環,選有條件股票不難,是堅持在任何環境才是難!

      刪除
  2. 所以我依家心態,已調教到選好股,唔好被大波動影響,因我決定作中長線投資,如匯豐同互太都係有質數企業,只要有息收,當價值投資處理,心理壓力會比較少呢,你講得岩投資同心理質數好重要,係互相影響

    回覆刪除