2016年7月1日星期五

抽新股

綠城最近分拆綠色服務, 我今次決定去抽新股, 因為我之前講過中海物業, 我暫時未入, 現在先抽新股, 經驗一定唔多, 上市後再補貨, 我現在留意兩個新版塊, 一個飛機租賃, 另一個物業管理, 呢兩個行業有個共通點, 回報穩定, 由於我在自己大廈做委員, 一向同管業處工作, 佢地運作我都清楚, 物業管理收入以我大廈支出一個協議定百分率, 每年管業處會做一份來年預算案, 議好價錢加上佢地服務費來決定是否加管理費, 所以物業管理有數得計, 佢地大地產商有大廈落成都會交俾佢屬下管業, 那樣大家想下綠城, 中海, 花樣年拆出來物業管理, 既有增長又收入穩定, 我認為不交管理費機會少, 我做了4年未試過有唔交, 現金流一定牛, 所以我會未來轉向這類產業, 另外飛機租賃生意模式差不多, 都是有數得計, 剛中國飛機租賃發盈喜, 無記錯100%盈利增長, 我巳經入了中銀飛機租賃, 未來我會可能放出最近入股票轉陣, 發展新的路向! 

4 則留言:

  1. 等我留意下中海物業是否如你所說。
    跟香港又是否一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該運作模式差不多, 因為中海香港都有做, 特別是政府!

      刪除
  2. 研究過下, 中海物業超級保守, 又唔係好知自己想點咁, 花樣年就太進取, 乜都拎來做, 綠城應該係最好.

    另外唔好太高估內地人的交費文化比較好..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠城有九倉合作伙伴, 所以我試下抽!

      刪除