2016年6月30日星期四

投資回顧

這兩天很忙, 一晚去練功, 昨晚去學咖啡拉花, 今日假期, 來緊假期我會休息, 今日早上起來想寫什麼好? 見到今日回歸, 我就寫回顧, 不算2008年開始入場, 因為我平倉, 再開始係2012年, 我記得那時恆生指數係22000點, 昨天收市22000未到, 我以為昨天下午會回到21000點, 大家睇到以我入市到現在倒跌1300點, 但我投資倉無倒跌, 那一桶金倒跌還有剩餘! 個組合經過幾年轉變, 回報有200%, 那是我剛算好, 未計我賣物業回報, 物業回報更多,
以我當年付3成首期, 回報係500%, 我在想何解恒指不及當年反而有回報, 我早期抄波幅, 好像打牌一樣, 但求食糊有時雞糊都吃, 時間一長又覺得出出入入有問題, 去上堂, 我有改善現在不吃雞糊起碼三番食糊, 好彩都有機會清一色糊牌, 再跟價值投資者學習, 我現在有一批股票係不動, 打算長期持有, 真正穩定下來2014年下半年到現在, 以我慣於出出入入情況初時好唔慣, 現在好些, 我目標當然很有志氣, 要搵倍升股, 我曾經問過老師, 答案係跌到好殘的股, 又未發現的股票, 股價一元幾角, 大量買入, 擺埋一邊, 因為股價一元, 你買10萬股都係10萬, 佔比例不大, 這些我說過不會在成份股出現, 因為被納入前隻股巳經發育完成, 以近期再納入聯想, 佢一好轉被納入, 入後表現反而差, 呢類都係拖低恒指, 加上存在不利因素匯豐同內銀, 我在想恒指成份股代表什麼呢? 係這幾年令我有比較好回報不是恒指成份股, 而係二,三線股, 創維數碼為我帶來不錯收益就是例子! 我是這組合持有人我都覺得不是太完滿, 幾年時間又不代表什麼, 再過幾年可能又一番景像, 我樂意等待........

11 則留言:

  1. 師兄覺得永嘉有無可能做到倍升股? 制造業前景可行嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在情況好些, 因為人仔在貶, 原料在低價, 營業額可能無咩增長, 但毛利會改善, 永嘉是替名牌代工, 利潤不會太多, 因為物料指定, 賺唔到原料價, 零售現在一般, 租金又唔減, 我覺得佢有得做但要達到倍升, 一倍都有可能, 多要睇耐些, 少少持有都可以!

      刪除
  2. 我是不喜歡恆指有聯想,利豐,百麗,招商局,康師傅等等,所以冇咩點買2800

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平日想留言你的Blog,不過有些不方便。

      刪除
    2. 買2800呢幾年都無咩增長, 收下股息! 我都不喜歡有太多國內股在恒指!

      刪除
  3. 恆指如果沒有中資股,之前果個大時代,恆指應該破頂了,其實係中資股表現拖低恒指為主

    回覆刪除
    回覆
    1. 我組合就是中資股拖到平手, 我唔係想咁, 我望每年連息都過10%, 現在只賺息,唉......

      刪除
  4. 長線持有優質細價股係好策略,成日想學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想! 我直覺買恆指內股要好長時間投資!

      刪除