2016年6月12日星期日

恆指真假PE












上期I MONEY 林本利講及恆指真假PE, 因為會計問題, 所以資產價格要採用公平值, 公司都會搵有保證評估公司估值, 在我來說又製造一個收入機會, 但上市公司無請請使多一筆錢, 事實都唔係利潤, 只可以說資產升值, 所以我覺得數唔係咁入, 應該開一個Account 係資產重估, Debit side 係資產, Credit Side 係資產重估, 不要設定為收入, 可以用Current Account表現出來, 如果係出售先再正式為收入, 現在放入收入一起, 那PE會降低了, 假如未來資產降值, 那一定很恐慌, 一下子PE升好多, 事實又未賣喎! 一盤生意最能體現經濟情況一定係實體生意, 最近我發現了一個情況就是REIT, 佢每年都要重新估值, 近年來都保持升值, 同樣佢以這個數據來計算負債率, 那樣未來降值, 是否要股東夾錢降低個負債率, REIT規定負債率不可以超過資產45%, 呢個問題係我諗多咗, 因為全世界咁印銀紙法, 資產貶值機會不大, 而且我仲發現REIT續新債務合約比前一份利率低了, 我係銀行都想借俾REIT, 舊錢又大, 唔使撲QUOTA, 唔怕唔還, 收租都係現金牛, 水又多, 你地睇下TVB最多廣告係借錢, 呢d細deal, REIT先係大deal, 所以議息空間大,  我留意林本利做真PE, 煤氣同港交所分別20多同30多PE, 獨市這個PE我覺得唔貴, 昆倫能源係500多PE, 呢d我好奇怪會係恆指成份股出現, 恆指選股標準我所知有成交量, 市值等, PE是否考慮因素? 四大國有銀行看平到爛, 但壞帳又令人擔心, 現在都係拖字訣.

恆指是否應該改革下現有選股標準, 達到體現經濟真實情況!

2 則留言: