2016年6月18日星期六

精明消費

話說我地不停努力增加被動收入, 不如講下消費, 我本身係一個係人地眼中唔算精明消費者, 講下衣服, 我貼身好少網購, 因為唔上身未必啱, 盞浪費擺係度唔著, 我比較買品牌, 因為佢地控制染料唔會用有毒素顏料, 因為我做過製衣, 每一缸布會做lab test, 無王管就因為成本平唔會關注呢層, 布料接觸身體會被吸收, 所以我唔會省, 特別更貼身內衣!

再落一個層次係款式, 我現在會選耐看款式, 我又唔會跟潮流, 儲下幾季可以再配搭, 基本一件衫最少都3年,可以更長, 棉質T-SHIRT可能一兩年, 易殘不過最後可以當睡衣著, 超舒服

講到飲食, 我儘量出街帶水, 不會買樽裝水, 我地委員會開會用支裝水, 我一定自己帶一壺熱茶, 養生又環保!

基本我係一個貴買一件用幾年, 唔會又多又平, 所以我唔係精明眼, 但我貴精不貴多的人, 都一樣做到節流效果, 唔一定好多好平先至係精明眼!


沒有留言:

發佈留言