2016年6月4日星期六

建倉的組合

今日有一個朋友講建倉, 以下是我個人見解:

買得股票梗係望財富增長, 假如倉組合是恒生指數成份股多, 那麼你要面對衍生工具波動, 令你個倉很忙碌, 現在稱窮忙族, 因為恒生指數在10倍下購入, 你想係牛三歷史約20倍, 即是你的組合賺一倍, 等那大時代20倍可能來來回回的點數幾十回合, 打工仔睇下自己強積金成績, 肯定閣下唔會成日出出入入, 增長唔蝕都偷笑, 但恒指成份股佔大市成交都7成, 點可以無成份股? 無錯但你要係50隻找出最有前景的股票, 倍升股可以令組合大增長, 倍升股大部份唔會係恒生指數成份股出現, 所以你要花力水去找, 公用股在組合一定要有, 因為公用股會提供穩定息率, reits都要有一定比例, 都係為了穩定現金流, 我製定組合初期是根據以上各點持有, 每年都令我收取6位數流入, 這些流入現金因為不是自己血汗錢, 我會用來找倍升股, 最近我吸入遠東發展同永嘉, 現在睇緊剛上市的中海物業, 這些股要守一段很長時間, 佢地有息率, 不是減弱我的組合, 我個倉係2010年起, 期間隨著我個人經驗增加現在跟當初都很大改變, 只有友邦同越秀房地產有得留低, 今年個恒指回穩中, 組合巳經平復損失, 股息不斷增長中, 如果情況不再反覆, 我很有信心取得正回報!

6 則留言: