2016年6月8日星期三

又掃貨

昨天我又掃貨! 話說一個朋友問我0902華能入得過? 因為她知道我曾經買過, 我當時買我記得約7元左右, 息率都過5厘, 都是短途投資, 打開aastock, Oh My God! 得番5過幾, 睇埋息率過10厘, 嘩! 非常吸引喎! 我係好息之徒, 當堂眼前一亮, 盤算緊, 轉過A股版, 嘩係現價7過幾人仔, 明顯跌過龍, 即係望下有無cash先?仲有錢即刻大家一齊入貨, 點計都係大平賣!

昨天上班係地鈇攞份都市日報, 收我咁貴車費點都攞份免費報睇, 事實都市係好睇, 見到我老師文章, 竟然提到我剛入17新世界發展, 話佢有條件攞件資產賣, 事原係有單新聞一個豪宅售出係呎價打工仔一年人工都未必買到一呎, 係一呎睇清楚些, 間上市公司唔記得叫什麼莊士? 股價升到上十大上升榜榜首, 當下最有相同條件係17新世界發展同領展, 同期鄭家純入一件罕有珠寶, 你睇個主席有錢到買唔等用的珠寶, 所以我最鍾意買那些磚頭收租股同有強勁現金流股, 概念嘅野我不太懂. 我只知道加息遙遙無期, 銀紙凍過水, 資產同現金流才是王道.

今日係端午節, 竟然出月餅廣告, 再過埋6月, 中期業績又準備出場, 到時又有息收, 我正飲咖啡, 係notebook寫我投資日誌, 心在想現金又湧入來, 下次買邊隻?

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 國企命運從來都是睇阿爺嘅心情! 我有個親戚話長期收息,現在咁嘅價我唔知佢是否都是這樣睇!

      刪除
    2. 我正想買收息股,佢係咪比內銀好?

      刪除