2016年6月25日星期六

投資與生活做配對

我昨天比較得閒, 用了一些時間整理下投資進程, 我一向買股做對沖, 昨天比較完後, 電, 水, 煤氣, 電訊包括手機, 家居電話同固網對比我手上煤氣, 港燈, 同香港電訊信託基本一年所收股息完全套到我一年支出, 即係過去一年我免費用, 感覺好爽! 405配對我租金, 管理費同差餉, 都完全套到有突, 因為我不用交租, 我2014年入一批月收息基金, 係伙食費, 呢個剛剛好套到, 但我自己想食好點就要自費, 看來要諗下計.

我還有一大堆同生活談不上關係的股票, 像友邦, 中國人壽, 港交所, 我在想港交所算不算補貼我買賣股票交易費, 匯豐對沖收我銀行手續費, 仲有廣發, 新鴻基, 新世界, 南方A50同遠東發展等等, 呢類不相配我會短期買賣, 不過我才發現我欠了都幾重要交通股, 打算少量地鈇,多點戴通, 因為後者息率高, 我還發現可以用粵海投資配我水費, 因為香港係透過粵海買水, 又要等靚價入.

服裝費可以從服裝股入手, 例如永嘉, 互太或堡獅龍, 護膚可以入歐舒丹, 事實我都有用這品牌, 好像好瘋狂! 不過我覺得我生活係用緊佢地, 咁投資都唔算係風險, 我強積金是友邦處理!

用這種方式去投資有時都覺得自己太 Q........

8 則留言:

  1. 嘩,呢度補貼一 D 、果度又補貼一 D ……話唔定不知不覺間就已經財務自由 lu :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身可以財務自由,不過有工作照做啫!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都幾喜歡這配對,諗了很久仲要實行試效果!

      刪除
  3. 暫時我隻hutchison capital擁有了小部分地鐵(66), 巴士(62, 659)業務, 算係補貼番交通開支, 電訊方面有和記(215), 相信未來幾年會加入更多港澳電訊(8/6823, 315, 1883)及水電煤股權(2,3,6,270,2638)
    有人幫你俾水電煤電話費既感覺很爽! :)

    回覆刪除
  4. 其實我反而覺得無必要特登咁配對,只要投資有回報就可以補貼唔同支出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為找有回報股票不容易,這個方法達到分散,同比例配到個人需要,簡單而安穩,當投資者退休時本來面對各項支出而零收入,如果退休前安排那樣降低退休不安感。

      刪除