2016年6月18日星期六

投資的體驗

我數年前買股票聽到一個沽空名詞, 而且一直覺得持貨人傻, 明知借貸會在市場被質低, 為了少少利息而影響價值, 後來一個朋友說持貨人根本是不會賣, 所以唔怕借, 仲可以賺息, 原來係我睇得唔透, 當時我偏向短抄多, 因為我覺得資金可以短期翻幾轉, 年度增長率會比收息高, 當然要好貼市, 相對很忙, 舉例我說過持有永嘉數次, 每一次我都過10%會沽出, 如此我共3次交易, 這樣係組合有一組資金收益達30%, 稱抄波幅, 其實長期短期都有捧場客, 後來我覺得係賺到錢, 但又覺得投資是這樣嗎? 我又覺得自己眼界很窄, 隨後參加了一個個課程, 之前我試過每次交易有2%都會沽出, 我想轉多幾次, 但上課後次數少了, 會睇情況儘量都過10%才沽出, 根本幾十次對比十次利潤都是一樣, 何必那麼煩, 到後來跟曾淵滄上課, 他是絕對價值投資者, 眼光都準, 我投資初期都每天睇佢專欄, 我開始投資都是他在i money 介紹窮爸爸, 富爸爸而積極起來, 事實我覺得這本書唔太適合港人投資, 但我們得到書核心價值理念, 早幾年曾博士巳經財務自由而離開教席, 做自己喜歡的事情, 我所認識的他是對投資充滿熱誠, 去年開班授徒, 我立即報名, 事實10年追文對他投資法都了解, 不過我想支持他, 畢竟他改變我命運, 價值投資自巴菲特師父到現在都被推崇, 影響後世人, 現在我對價值投資認識在實踐中, 開頭幾年威力是不大, 但一定要選對股, 像我前老板一隻長城汽車, 哪怕其他係平庸! 期次是時間, 係長期持有, 像我友邦同越秀房地產信託, 我是有部份一定唔沽, 打算長長期.

其實我離退休都不遠, 跟巴菲特的80歲多, 那對比又很遠, 鬥長命, 我都希望睇到組合威力! 這不是錢的問題, 是價值投資的成功感!

跟曾博士完成後都還繼續聯絡, 是聯辦機構努力成果!

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 基本我都係長線投資,有一半都唔放,係少部分平日有手作!

      刪除