2016年6月11日星期六

長期組合

話說約2007年左右, 當時我還在前公司工作, 除了會計工作外, 我都要兼顧老板文書工作, 書信存檔等等, 可能當時為了應酬關係, 老細在一間證劵行開了戶口,我印象呢間唔係上市, 佢用了不夠一球資金投資幾隻股票, 每月月結單來到佢只望下就擺低枱面, 漸漸積了一堆信件在枱面, 我決定買file box將月結單順時存檔, 有股息一個月都幾份, 每次我都會望下, 佢係無理會, 由得佢自生自滅, 我印象較深係有13(黃和), 0808(泓富), 長城汽車, 我直覺佢幾欣賞誠哥, 其間都試過好差, 特別是長城汽車, 佢幾年成績浮浮沉沉, 收了股息佢都無用過, 佢係老細我諗佢唔會花精神去睇, 幾年股息多了佢都試過有加了股票, 總之就無提出來, 直至長城汽車, 十送十後股價爆上, 佢個組合一下子多了幾百萬, 其他股票係好普通無咩上落, 佢買長城汽車係單位數, 好像一元左右, 試過幾毛, 最後超過40元佢放了, 接著比較好黃和, 後來同長實結合, 現在我老細不在人世, 佢個組合應該係後人接手, 我都離開了公司, 係呢個個案應該有體會, 當然佢做生意比較成功, 所以佢會放多些精神在公司度, 證明了組合內一定要找一些唔起眼股票, 因為佢可以令你至富, 我就選了友邦, 因為前景同增長都不錯, 我27元左右短抄, 直到佢阿媽AIG賣哂佢我就沒有短抄, 長期持有, 中間都有加持, 我現在仲想搵多隻, 我朋友推介我中海物業, 佢一次過入40萬股作為佢仔女未來教育基金, 佢係27銀河仲係1元持有過, 可惜幾元放了, 不然今天佢巳經至富了, 希望佢今次堅持下來, 佢話一定不聞不問, 我問過佢點解選佢?我本身都是大廈委員會工作, 我知道物業管理由佢阿媽起完樓俾佢做管理, 服務費係由收入或支出的百分比, 佢話中海拆出來都一向不錯, 佢起樓一定係佢管理, 增長不成問題, 問題係國內人對管理費心態, 但花樣年拆出來彩生活相當不錯, 我打算下回股息用來投資呢隻, 我暫時未有能力找有潛質股, 不如跟下其他人意見.

8 則留言:

  1. 這是好的經歷。
    關於中海物業,應小心能否擔重任。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會像朋友成40萬股, 持有少少再睇定些, 我諗等好幾年!

      刪除
  2. 現階段我重倉匯豐,之後月供煤氣同盈富,因為後者防守勝強,而匯豐我係$48.55入,依家無減派息,所以我繼續長渣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 匯豐現在係藥煲,但都有機會是東山再起, 要買趁現在, 我都最近入了, 佢根基都幾穩固,希望否極泰來!

      刪除
    2. 同意,我有$都想加注,收息一流

      刪除
    3. 我都係, 不過應該仲跌, 睇定些!

      刪除
  3. 另外,最近我發現1098都唔錯,依家價位入都接近8%息,我問過人佢業務增長算平隱,不過起碼keep至少三至五年先有果效

    回覆刪除