2016年6月4日星期六

打工仔何去何從?












我從一份免費報紙看到東亞銀行裁員新聞, 發現有一則很爆的文字, 說及那180人每年總工資等於李國寶三父子的年薪, 看到這180人等如180個家庭, 會將帶來多大影響, 竟然同三父子一個家庭的對比, 有社會責任嗎? 當然老細是可以抄人, 其實我想講唔係個老細有幾差? 事實我都無興趣討論佢, 而是這180人打工仔的前程問題, 可見打工很無保障, 當你有一份工都要為自己安排另一個打算, 不要像在另一個blogger講及一個女士為了公司東征西討, 將所有時間奉到公司, 而間公司不是你, 到你價值用完, 人老珠黃等俾老細拋棄, 不好意思! 科技太進步, 一部機器頂10個人, 我無理由日日請你回來坐, 我抄你是大勢所吹, 現在職場過40歲都好難找工作, 找到工資都無一半, 所以刻下投資多重要, 青春很有限, 你年過30歲開始走下坡, 老花來找你, 體力都大不如前, 市場變化大, 一個不小心被踢出局, 後來幾十年怎算? 這是我在踏入40歲, 老花體力差而離退休不遠所看到的危機, 所以開始上投資之路, 明知山有虎, 都要向虎山行! 很多人話股市係好兇險, 不過都有幾個憑投資達到至富之路提早退休, 我心想唔識咪學, 無理由等死, 剛開始我都不順景, 又再試, 一年又一年, 經驗增加, 發覺投資成功與否睇人, 其實同做生意一樣, 都係睇個人, 不見投資要睇管理層, 相同道理, 所以打工仔唔好懶, 以為強積金是你下半生依靠, 自從無了金本位, 銀紙好易印, 通漲不會停, 你漸退體能怎敵通漲? 

買股票等同做了上市公司股東, 分享佢盈利, 即是同李國寶先生一樣, 唔同佢股份大過你, 唔緊要你可以儲, 千萬不要搵搵你著數的上市公司, 呢樣係要你努力, 等於你識朋友, 耐了都知什麼適合你, 你開始想由一個打工仔上游了做股東, 不需要參與公司運作, 有人會替你工作, 剛開始係不容易, 投資最大敵人是時間, 隨著日子過去, 你投資效應會出來, 接下來很輕鬆的.

7 則留言:

  1. 真是很好的分享!我一向都不太信任哋boss/管理層們,凡事靠自己吧!

    回覆刪除
  2. 打工仔都係自求多福, 盡心盡力賣命俾公司到頭來原來只係廁紙(用完即棄...)

    回覆刪除