2016年6月14日星期二

估市沒意思

今早A股沒納入MSCI, 國內確沒條件進入, 所謂勉強無幸福, 入到都係明年今日先啟動, 對市場藥力根本有限, 不過仍然利用這資料抄作. 否則無野做, 另一事件部係脫歐我認為日子都要過, 企業會應對, 好與不好無絕對, 美國通漲不高, 加息根本無意思,加息係經濟過熱才用, 現在熱都唔熱, 分分鐘凍過水, 保持現狀再睇下經濟未來走向, 英國人應該識得唔會做自己無著數的事, 若真脫歐, 肯定好處多過唔好處, 世界自然有自己定律, 正如投資者都係按自己性格老老實實去投資. 不要被市場3日風, 4日雨影響, 唔好影響自己生活, 保持良好心態, 透過波動錯配去執平貨, 如果仍然睇好匯豐同長和, 現在是低吸好時機, 如果匯豐低過我預期, 我都會加追, 8厘多回報是很難得, 蘋果亦將匯豐作為支付平台, 從這點仍然是別人信心保證!

匯豐我打算到脫歐公投前一兩日睇是什麼價錢再決定!

16 則留言:

  1. 我想增持匯豐,希望可望$45入

    回覆刪除
  2. 我都等緊, 51有貨, 如脫脫前搵位再入~
    長和好似都仲係貴...每股資產100 蚊, 折讓好像不夠大, 85 合理D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係約這價,打算入多些!上次長和賺息同少少差價走,暫時唔入住,兩者我選匯豐,可以收過8厘息!

      刪除
  3. 回覆
    1. 是的! 今晚講美國加息否,加唔加個市都係升多!

      刪除