2016年6月3日星期五

能穿21000點?

今個月短短幾日, 即使衝過21000點但都不能企穩, 我保持現況不買不賣, 今個月有三大事件波動市場, 英國會脫歐? 美國加息同開動深港通. 昨天發生了東亞抄員工事件, 主要裁證劵同強積金, 現在買股票都多數網上進行, 所以減人手不是奇怪事, 我覺得可以員工流失處理, 不需搞到街知巷聞, 畢竟抄人不是好事, 該低調處理, 同時有調查指出香港人偏向儲蓄, 不會投資, 怪不得每日成交量那麼低, 市場無散戶的時候, 反而見底回升, 不見好幾天都會有100點內升幅, 我個人組合亦都平手, 未計巳收取股息, 自去年28000點往下沉, 輾轉一年最盡去到18000點, 一年將散戶掃走仲嚇到以後不敢投資, 我本人捱過了股災, 收復失地, 今日曾淵滄在報章說還在股市買賣, 巳經高手, 係這一年, 我覺得經歷股災不是壞事, 投資經驗長了不少, 我見盡很多人輸了永遠離場, 有些仲要出來工作, 我算不是去到盡的人, 所以可以仲係股票場, 曾經有人講一件事要做得細緻, 要用100小時去鑽研佢, 堅持係個圈, 那你一定可以笑到最後, 同意否?

6 則留言:

  1. 絕對同意~這一年是一個很好的經歷,真正看到什麼叫人人皆股,又看到什麼叫絕處逢生,真是勝讀萬卷書。不過,最重要的還是能看到自己的資產經過這一個大浪後,仍然可以得到好的發展:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果選擇長期投資, 牛市熊市都要面對! 面對感覺強烈, 再遇都心中有數!

      刪除
  2. 好景時,個個股神上身,股災時就見真功夫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去年有個美女股神上電視, 那時應該走貨!

      刪除
  3. 21000並非特別高水平,穿亦非特別大意義。
    整體在浮沉。

    回覆刪除